Bank 

 
 
 
  Microsoft Dynamics CRM для банків

   Автоматизація продажів у банку - це впровадження єдиної платформи з управління процесами обслуговування клієнтів яке побудоване на передовій платформі Microsoft Dynamics CRM і дозволяє оперативно відображати поточну бізнес-логіку, а в разі необхідності - гнучко модернізувати її. Рішення адаптовано під банківську сферу і враховує специфіку галузевих бізнес-процесів.

   Microsoft Dynamics CRM для банку автоматизує:

  • процеси presale,
  • процеси підготовки клієнтської документації,
  • front-офісні операції,
  • роботу call-центру
  • роботу help-desk.

Автоматизація продажів у банку впорядковує всі операції по роботі з клієнтами і внутрішньокорпоративні процеси. Також Microsoft Dynamics CRM для банку дозволяє виконувати аналіз даних і прогнозувати результати маркетингової активності.

Рішення дозволяє:

  • зібрати максимум інформації про клієнта;
  • сегментувати клієнтську базу, виходячи з цільових груп, переваг до продуктам, потенційного попиту;
  • працювати з потенційними клієнтами, консультувати з банківським продуктам, реєструвати потенційні угоди;
  • проводити конкурентний аналіз, SWOT-аналіз;
  • здійснювати планування продуктової матриці;
  • ефективно управляти маркетинговою активністю;
  • автоматизувати роботи з підготовки та узгодження пакетів клієнтських документів;
  • управляти системою мотивації персоналу, задавати KPI роботи, отримувати оперативні звіти.

Користувачі рішення: топ-менеджери, керівники і співробітники департаментів.

Scroll Up