(16) 

  Завдяки продукту Microsoft Dynamics CRM страхова компанія отримує можливість здійснювати і контролювати процеси обслуговування клієнтів і продажу полісів, врегулювання і перестрахування ОСАЦВ, КАСКО, НС, здоров'я, життя; управляти діяльністю маркетингових служб; використовувати широкі можливості звітності та аналізу.

Особливості вирішення:

  • - повна історія взаємодії з клієнтами (з моменту звернення до пост продажного супроводу);
  • спрощення процесу обслуговування - автоматичне створення стандартних документів, рахунків, договорів, підготовка різних звітів;
  • - андерайтинг, побудова звітів в МТСБУ, автоматичне формування бордеро, звітності за облігаторними договорами;
  • вбудований повнофункціональний калькулятор ОСЦВ - для перерахунку коефіцієнтів при складанні нового поліса і повідомлення про помилку при введенні в систему вже проданого поліса;
  • - гнучкі і оперативні інструменти аналізу та звітності щодо діяльності співробітників компанії;
  • - єдиний інформаційний простір для всіх філій страхової компанії;
  • - журнал переміщень бланків суворої звітності - для відстеження кожного поліса від центральної філії до регіонального агента, виявлення можливих помилок видачі та розрахунків;
  • - інтеграція з будь-якими обліковими системами, контакт-центром або web-сайтом - дозволяє автоматизувати процес прийому вхідних запитів і підвищити якість обслуговування клієнтів за рахунок інструменту для контролю за культурою телефонних переговорів співробітників компанії.
Scroll Up